RTB – real time bidding. Real time bidding je technologie, která umožňuje nákup impresí displejové reklamy v aukci, která probíhá v reálném čase – tedy při zobrazení každé jednotlivé imprese.

Ve spolupráci se společností Programmatic Media zajišťuji RTB a Facebook bannerové kampaně cílené na přesně definované publikum.

Základním principem programmatického nákupu je, že nenakupujeme konkrétní plochu/server (i když to lze také), ale nakupujeme reklamu cílenou na lidi, kteří se chovají tak, jak požadujeme. Každému uživateli (nebo spíše skupině s určitým chováním), nastavíme maximální cenu, za kterou je budeme oslovovat. Nejčastější metodou, jak nakupovat programmaticky, je RTB, kdy získáváme dostupnou reklamní plochu v otevřené aukci s ostatními inzerenty – kdo navrhne vyšší cenu, plochu vyhraje a umístí na ni svou reklamu.

Portfolio kvalitních a navštěvovaných webů:

  • iDNES.CZ
  • CSFD.CZ
  • Seznam.cz
  • Denik.cz
  • a desítky dalších

Behaviorální cílení - cílení na uživatele. Nekupujete tedy prostor na webu, ale kupujete publikum.

Kontaktní formulář: