Klíčové slovo v názvu domény nezlepší pozici ve výsledcích vyhledávání
Klíčová slova jsou pro každý web podstatná a je tedy důležité je do obsahu správně zapracovat, to je určitě jednoznačné. Má ale smysl vytvářet pro projekt doménu s klíčovým slovem nebo dokonce s více klíčovými slovy?
Nejdříve je nutné si uvědomit, že v dnešní době jsou domény tvořené 100% klíčovým slovem, které vystihuje nejlépe nějakou službu nebo odvětví většinou již obsazené nebo minimálně blokované (a je možné je za nemalý peníz odkoupit). Velmi často jsou obsazené i ostatní podobné varianty a odvozeniny daného klíčového slova nebo slov. Obsazenost domén s klíčovými slovy ale není žádný problém ani budoucí konkurenční nevýhoda. Jak totiž sdělil i John Mueller ze společnosti Google vlastníkům stránek a SEO specialistům: s přidáním klíčových slov do názvu domény není spojena žádná výhoda hodnocení.
Je tedy zbytečné ztrácet čas hledáním volné domény byť s klíčovým slovem nebo slovy, ale v prapodivném tvaru nebo slovním spojení.
Název domény, který lze dlouhodobě používat, bez ohledu na to, jak se mění samotný podnik nebo projekt, je cennější než doména s klíčovým slovem. Je tedy mnohem relevantnější soustředit se na samotný web a jeho obsah.
Tvorba webových stránek Brno
Jsem nezávislý SEO / PPC / WEB / Google Analytics & Ecommerce freelancer a konzultant pracující v Brně i mimo něj. S tvorbou webových stránek, SEO optimalizací a online reklamou mám více než 20 let zkušeností.
Reference
Kontaktujte mne
Neváhejte mne kontaktovat pro nezávaznou konzultaci nebo kalkulaci.
SEO a marketingové novinky
WordPress 5.4 bude obsahovat funkci pro postupné načítání obrázků Lazy-loading
WordPress 5.4 bude obsahovat funkci pro postupné načítání obrázků Lazy-loading WordPress oznámil, že jeho systém bude od verze 5.4 obsahovat funkci pro líné načítání obrázků. Dosud se líné načítání (lazy-loading) fotek muselo řešit pomocí JavaScriptu nebo pomocí doplňkových pluginů. Lazy loading je funkce, která řekne prohlížeči, aby obrázek na webové stránce stáhl ihned nebo až v momentě, kde...
Odstraňovací nástroj v Google Search Console
Google spustil nový „odstraňovací“ nástroj ve službě pro administrátory webů Google Search Console. Odstraňovací nástroj v Google Search Console Google spustil nový „odstraňovací“ nástroj ve službě pro administrátory webů Google Search Console. Pomocí odstraňovacího nástroje je možné dočasně zablokovat zobrazení stránek ve výsledcích vyhledávání ve vyhledavači Google. Zablokování obsahu je možné...
Optimalizace obrázků pro web – 10 tipů
Optimalizace obrázků pro web – 10 tipůOptimalizace obrázků pro web Správně optimalizované fotky na webové stránce dokáží přivést na web podstatnou část organických návštěv. Při tvorbě nebo úpravě webové stránky je tedy nezbytné věnovat této problematice dostatek času. Existuje spousta nástrojů a kroků, kterými lze zpracování a přípravu fotek urychlit. Níže se dočtete několik nejdůležitějších...
Strukturovaná data nemají dopad na výsledky vyhledávání
Strukturovaná data nejsou ze strany Googlu vyžadována a nemají dopad na postavení webu ve výsledných pozicích, oznámil Google poté, co se objevily diskuse, že strukturovaná data jsou pro pozice webů nezbytná. K čemu jsou strukturovaná data? Strukturovaná data pomáhají označit prvky na webové stránce, aby jim Google mohl lépe porozumět. Jakmile Google údajům na stránce lépe porozumí, bude je ve...
Google představil novou sekci ve výsledcích vyhledávání
Google představil novou sekci ve výsledcích vyhledáváníVe výsledcích vyhledávání Googlu se nově zobrazuje sekce „Oblíbené produkty“, která nabízí nejoblíbenější zboží z různých obchodů související se zadaným klíčovým slovem nebo klíčovou fází. Nová sekce se zobrazuje při hledání oblečení a jeho doplňků nebo obuvy. U produktů je mimo nejnižší možné ceny také údaj kolik obchodů produkt aktuálně...