Optimalizace webových stránek

Optimalizaci webových stránek se věnuji od roku 2009

Neváhejte mne kontaktovat pro nezávaznou konzultaci. S vaším webem se seznámím a sdělím vám předběžnou kalkulaci SEO optimalizace webu

Optimalizace webových stránek

SEO optimalizace neboli Search Engine Optimization znamená nastavení podoby, obsahu a technických vlastností webových stránek s cílem získat co nejlepší umístění ve vyhledávačích. Vyhledávače jako Google nebo Seznam hodnotí každou webovou stránku podle velkého množství parametrů. Mezi ty hlavní patří např. nadpis stránky, popis stránky, nadpisy H1, H2, URL atd. Takových SEO faktorů jsou desítky.  Dle toho, jak jsou tyto SEO parametry na stránce nastaveny, zobrazuje se pak každá jednotlivá stránka ve výsledku vyhledávání. Prací SEO specialisty je všechny jednotlivé prvky na webu, ale i mimo něj správně nastavit. Jednotlivě se provedené úpravy mohou zdát nepatrné, ale společně mohou dojem uživatelů z webu a jeho umístění ve výsledcích organického vyhledávání znatelně zlepšit.Pokud tedy jsou stránky správně optimalizovány, je pravděpodobné, že se zobrazí na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání.

Cena SEO optimalizace

Cenu za optimalizaci webu pro vyhledávače nelze stanovit paušálně. Alespoň moje zkušenosti jsou takové a přijde mi to rovněž férovější. Každá webová stránka je jiná a hodnotících SEO faktorů jsou desítky. Proto je nezbytné analyzovat každý web individuálně a proto ani jednotný ceník SEO optimalizace na webu nevystavuji.

Nejjednodušší a nejrychlejší způsob jak se můžete dozvědět přibližnou cenu, kolik by mohla optimalizace vašeho webu stát je, poslat mi email s linkem na váš web. S vaším webem se seznámím, provedu jeho analýzu s dostupnými metodami a sdělím vám své doporučení, odhad času kolik úprava webu zabere a samozřejmě cennovou nabídku.

SEO optimalizace webů ve WordPress

Mým cílem je tvorba takových webových stránek, které maximalizují počet kliknutí a umožňují trvalý nárůst prodeje. Vytvářím weby, které nejen vypadají perfektně, ale jsou podporovány optimalizací pro vyhledávače, aby se zvýšila jejich viditelnost. Pro tvorbu webu používám především systém WordPress. WordPress umožňuje vytvořit web přesně podle požadavků klienta a podle návrhu webdesignéra. Samozřejmostí je responzivní šablona, která se správně zobrazí na všech zařízeních. WordPress poskytuje skvělé možnosti pro práci s obsahem a tím docílení co nejkvalitnější optimalizace obsahu. Další podstatnou výhodou WordPressu jsou různé doplňky pro zrychlení webu nebo ostatní formy optimalizace stránek.

Jsem odborník a konzultant nejen na SEO v Brně, ale i v ostatních částech České republiky. Jsem vybaven nejmodernějšími technologiemi, pro SEO optimalizaci a pro vytvoření webu předně podle specifikací klienta.

 

Proč potřebujete optimalizovaný web?

Vyhledávače jako Google nebo Seznam hodnotí každou webovou stránku podle obrovského množství faktorů. Některé faktory stránky jsou více důležité, některé méně.  Mezi ty hlavní patří např. nadpis stránky, popis stránky, nadpisy H1, H2 atd. SEO faktory ovlivňující pozici webové stránky ve výsledku vyhledávání se také neustále mění a je nezbytné tyto změny sledovat. Pro optimalizaci webu existuje spousta dobrých nástrojů. Rozhodně však nestačí použít online SEO službu, které vám po zadání názvu domény „vyplivnou“ řádku doporučení, co máte na webu špatně…

Jak vybrat správná klíčová slova?

Při SEO optimalizaci webových stránek hledám optimální klíčová slova. Začínám ve spolupráci s klientem, poté pomocí podrobného průzkumu konkurence a online SEO nástrojů pro vyhledávání klíčových slov, sociálních médií a dalších zdrojů souvisejících s obsahem webu pracuji na zahrnutí dalších klíčových slov, která jsou pro web důležitá. Analyzuji objemy vyhledávání – jak často jsou klíčové výrazy vyhledávány a jaký je jejich výskyt na stránce. Relevance má prvořadý význam. Zaměřuji se na klíčová slova, která co nejpřesněji vyjadřují záměr vyhledávání nebo zájem o produkt. Kontroluji konkurenční weby a analyzuji jejich obsah, profil zpětných odkazů a sílu jejich značky.

Kombinace informací klienta a mých znalostí a zkušeností pomáhá k vytvoření co nejeefektivnější strategie použití klíčových slov, směřující k růstu organické návštěvnosti webu.

Jak definovat cílové publikum?

Ať už oslovujete většinu uživatelů internetu nebo jen specifické publikum, jste eobchod nebo lokální stavební firma – vaši potenciální zákazníci jsou přesně lidé, které chceme oslovit. Čím lépe poznáme vaše cílové publikum, tím více jim můžeme vyhovět.

Analýza klíčových slov a návyků vaší cílové skupiny.

  • Jaký slovník vaši zákazníci používají?
  • Jaké mají potřeby?
  • Jaké jsou jejich zájmy?
  • Jaké zdroje na sociálních sítích sledují?

Výzkum definice klíčového publika nevede pouze k relevantnějším vyhledávacím výrazům, které můžeme začlenit do naší strategie, je také základem strategie obsahové.

On-page SEO

On-page SEO faktory znamenají všechny faktory, které mají vliv na SEO a jsou na samotném webu.

Optimalizace všech relevantních aspektů webové stránky je předpokladem úspěchu a dobrého hodnocení. Malé chyby programování by zde mohly mít katastrofální dopad na celkový výsledek.

Při on-page SEO optimalizaci beru v úvahu velké množství faktorů a optimalizuji váš web tak, aby jej vyhledávače považovaly za relevantní, hodnotný, kvalitní a jedinečný pro vaši cílovou skupinu.

Technologie

Správný systém pro provoz webu a jeho použitelnost jdou ruku v ruce. Web musí být být postaven na kvalitním systému jako například WordPress nebo Drupal. Stránky musí být responzivní a musí se načítat rychle. Server kde jsou stránky umístěny musí běžet rychle a bez výpadků, neměly by na něm být zároveň umístěny být žádné „špatné“ weby, které by mohly být spojeny s vašimi. Jakákoli přesměrování by měla fungovat správně. Web by měl mít aktualizovaná jádra, pluginy a moduly systémů. Neměl by obsahovat žádné zbytečné doplňky. Obsah musí být upravován pomocí správného označení sémantických značek.

Obsah

Platí základní pravidlo: „Obsah je král“. Ne každý se tímto pravidlem ale řídí a bere si z něj ponaučení.

Vyhledávače upřednostňují obsah, o kterém si myslí, že s ním budou uživatelé spokojeni a že přesně odpoví na jejich vyhledávací dotaz. U textu nejde jen o jedinečnost, délku a vzhled nejdůležitějších klíčových slov, ale především o čtenáře. Dobrý text má pro vaši cílovou skupinu správnou složitost, je gramaticky správný, používá synonyma a pokrývá témata spojená s hlavním tématem. Dobrý text je obohacen o další obsah, ať už obrázky, infografiky nebo videa. Takový obsah se čte, je oblíbený, sdílí se a diskutuje se o něm.

 

Off-Page SEO

Off-page SEO faktory jsou jednoduše opakem On-page SEO faktorů. Jinak řečeno je to vše, co má vliv pozice webu mimo samotný web. Například tedy: Pokud nějaký web odkazuje odkazuje na vaše webové stránky, Google to vidí jako hlas. Ten, kdo získá nejvíce hlasů, vyhraje a řadí se na 1. místo ve výsledcích. Toto je ale opravdu jen velice zjednodušený a nadnesený příklad principu Off-page SEO. Reálně totiž záleží např. na tom z jakého webu daný odkaz vede. Ne každý web má totiž stejnou hodnotu pro takové počítání „hlasů“. Existují hlasy, které váš web vůbec nepočítají, nebo co je horší, váš web mohou poškodit.

Linkbuilding

Linkbuilding není nakupování odkazů na cizích webech. Takto jednoduše to již nefunguje. Google bere v úvahu řadu off-page faktorů. Jedná se například o počet odkazů a počet odkazujících domén, autoritu a aktuální relevanci těchto domén, anchor text – tedy odkazující slova/textí, sociální signály – odkazy ze sociálních sítí a mnoho dalšího.

Strategie vytváření odkazů je velmi podstatná ale také velmi složitá. Dobré odkazy se nekupují, nepřidávají ani nevyměňují. Dobré odkazy se získávají. Získání dobrých odkazů může vyžadovat velké úsilí, ale z dlouhodobého hlediska je to jediný způsob jak získat konkurenční výhodu.

Nejčastější SEO dotazy

Co je SEO a proč je tak důležité?

SEO je zkratka, která znamená Search Engine Optimization neboli optimalizace pro vyhledávače, což je obor, který spojuje všechny nezbytné techniky a činnosti ke zlepšení kvality webových stránek tak, aby se objevily na nejvyšších pozicích ve výsledcích vyhledávačů.

Kdo je to SEO konzultant?

SEO konzultant je freelancer nebo pracovník marketingové agentury, který se věnuje tomu, aby se webové stránky klientů objevily na předních pozicích žebříčků vyhledávačů. K dosažení tohoto cíle mají tyto konzultanti a agentury detailní znalosti o fungování vyhledávačů a rozsáhlé zkušenosti s ovlivňováním výsledků pozic.

Proč si najmout SEO konzultanta?

Navrhování a implementace dobré SEO strategie zaměřené na výsledky není jednoduchá. Je nutné do hloubky vědět, jak fungují vyhledávače jako je Google a dlouhodobě sledovat vývoj v této oblasti. Z tohoto důvodu je vhodné svěřit optimalizaci stránek odborníkovi.

Kolik SEO analýza nebo optimalizace stojí?

Všechny ceny SEO služeb jsou pro každého klienta zcela individuální a stanovené až na základě analýzy daného webu.

Jak mohu sám zlepšit SEO mého webu?

Především kvalitním obsahem vašeho webu. Já se mohu postarat o zlepšení Onpage a Offpage faktorů stránek, vy můžete generovat nový obsah prostřednictvím nových produktů, příspěvků nebo fotografií a videí.

Jak dlouho trvají SEO práce?

Obvyklá doba SEO analýzy je cca 3 týdny, SEO optimalizace je pak dlouhodobý proces. Hodnotící faktory a pozice konkurenčních webů se neustále mění. Dosažení přední pozice vy výsledcích vyhledávání neznamená trvalý stav.

Kolik klíčových slov je potřeba?

Váš web vyhodnotím podle všech klíčových slov, která mohou přilákat více uživatelů a více potenciálních zákazníků. Na začátku SEO strategie je studie klíčových slov, pro nalezení a vybrání těch nejlepších a nejrelevantnějších klíčových slov pro váš projekt.

O mně

Jsem nezávislý SEO konzultant pracující v Brně i mimo něj. Mimo optimalizaci webů se věnuji tvorbě webových stránek a správě PPC. V oblasti online marketingu se pohybuji přes 20 let.

Pomáhám společnostem i drobným podnikatelům zvyšovat návratnost investic prostřednictvím online služeb.
Kvalitní web a SEO je klíčovou součástí strategie, kudy mohou přicházet noví zákazníci. Mým cílem u každého projektu je stabilní a konzistentní tok nových zákazníků každý měsíc. Díky maximalizaci návratnosti investic (ROI) můžete pokračovat v rozvoji vašeho projektu nebo značky nebo pokračovat v dalších investicích a generovat vyšší výdělky a růst.
Ať už jste drobný podnikatel, velká společnost, nezisková organizace, blogger nebo něco mezi tím, rád se s Vašim projektem seznámím. Spolupracuji rovněž s agenturami.

Klienti

bravo_consulting_logo_email_new
Mosaic House Design Hotel Prague
Logo-stonemania
logo balonove mistrovstvi
MOOo apartments
TAXPROM
CUKRARNA-ANICKA.CZ-(Logo)
staj hostenice
logo-svitilplus
bytjakmabyt
detskybazar-logo
logo autosklo maja
Nicole Machová
logo balonove mistrovstvi
Apartmany-Medvědín
Bydlení Zbýšov
motorestnavyhlidce
balonem
logo poncho.cz
logo nabytek feriboot
logo skyballoon
logo agnesviliam

SEO novinky

Volba fontu na webové stránce nemá pro Google žádný význam

Volba fontu na webové stránce nemá pro Google žádný význam Pokud vybíráte pro web nový font tak vězte, že Googlu je jedno jaký font použijete. Jak řekl ve svém Tweetu John Mueller z Googlu , měli byste především zvážit, jaký font by se mohl líbit vašim zákazníkům....

Font Awesome vydal sadu nových ikon se vztahem ke COVID-19

Font Awesome vydal sadu nových ikon se vztahem ke COVID-19Tým stojící za Font Awesome vydal novou sadu ikon na pomoc proti šíření COVID-19. Nové ikony jsou dostupné v aktualizaci Awesome 5.13 zdarma ve FREE verzi. Rozšířené verze ikon jsou pak součástí placené PRO...

WordPress 5.5 bude mít automatické aktualizace šablon a pluginů

WordPress 5.5 bude mít automatické aktualizace šablon a pluginůAutomatická aktualizace je v současné době dostupná pouze pro jádro systému WordPress. V nadcházející verzi WordPressu 5.5 bude možné nastavit také nastavit automatické aktualizace šablon a pluginů....

Ověření webové stránky přes W3C je pro Google bezvýznamné

Ověření webové stránky přes W3C je pro Google bezvýznamnéW3C neboli World Wide Web Consortium je mezinárodní sdružení jehož členové vyvíjejí webové standardy pro World Wide Web. „Cílem konsorcia je rozvíjet World Wide Web do jeho plného potenciálu vývojem protokolů a...

Umístění loga na webu nemá vliv na SEO

Umístění loga na webu nemá vliv na SEOUmístění loga na webu - důležitý faktor nebo mýtus? Logo na webové stránkce by mělo být vždy dobře viditelné a čitelné, a to samozřejmě i na mobilním telefonu. Má ale fakt jestli logo na webu je či není nebo kde přesně je logo na...

Google nemusí indexovat všechny stránky webu

Google nemusí indexovat všechny stránky webuU velkého webového portálu obsahujícího stovky tisíc stránek je velmi pravděpodobné, že vyhledávač Google nebude indexovat zdaleka všechny stránky takového webu. Vyjádření ze strany Googlu přišlo v souvislosti s dotazem na...

Link vedoucí na http stránku je v pořádku

Link vedoucí na http stránku je v pořádku Link vedoucí na http stránku je v pořádku   V Tweetu Johna Muellera z Googlu se objevila krátká informace částečně osvětlující problematiku odkazů http, tedy URL bez zabezpečení. Podle Googlu je externí odkaz http...

Google umožňuje stáhnout kompletní data z Google search console

Google umožňuje stáhnout kompletní data z Google search consoleGoogle tento týden oznámil aktualizaci Google search console. Uživatelé služby pro webmastery Google search console mohou nyní stáhnout ze svých profilů kompletní data dohromady, namísto pouze konkrétní...

Tvorba webových stránek.SEO.PPC

Kontakt