PPC reklama, PPC specialista

PPC reklama přivede na váš web rychle a levně nové zákazníky

Cílená inzerce pomocí klíčových vyhledávacích slov a PPC systémů Sklik a AdWords.

PPC (pay-per-click) je forma online reklamy, ve které inzerenti získávají zákazníky a návštěvníky webových stránek, pomocí cílené reklamy ve vyhledávačích.

Cílená inzerce pomocí klíčových vyhledávacích slov a PPC systémů Sklik a AdWords. Sklik je český PPC systém provozovaný společností Seznam.cz, který umožňuje zobrazování reklamy ve vyhledávání na Seznam.cz. AdWords je celosvětový PPC systém patřící společnosti Google.

Při PPC online kampaních platíte teprve za návštěvníka, který se proklikne na vaše stránky. Záleží jenom na vás, kolik jste ochotni za proklik zaplatit a kolik maximálně budete do reklamy denně investovat.

Správa PPC kampaní

Prací PPC specialisty je správně nastavit a trvale optimalizovat PPC kampaně v PPC sítích Google, Sklik nebo Facebook. Rozsah prací záleží na velikosti webové stránky, resp. počtu klíčových slov. Cena za správu PPC kampaní je tak stanovena vždy v závislosti na velikosti propagovaného webu.

Cena klíčového slova v PPC kampani

Cena za proklik se liší u každého klíčového slova. Pomocí PPC kampaně je možné cílit reklamu na konkrétní publikum např. právě podle oblasti zájmu, tedy klíčových slov, dále lze vybrat na kterých webech se reklamu bude zobrazovat a také v jakém regionu nebo konkrétním městě.
S PPC kampaněmi máte každý den přehled kolik zákazníků přišlo tímto způsobem na váš web a kolik vás které klíčové slovo stojí.Pro váš projekt vytvořím a nadále budu optimalizovat PPC reklamní kampaně v systémech Google adWords nebo Sklik.

Kontaktujte mne

Neváhejte mne kontaktovat pro nezávaznou konzultaci nebo kalkulaci.

U nových webů Google odhaduje signály pro hodnocení

U nových webů Google odhaduje signály pro hodnocení Pokud jsou pozice nově vytvořeného webu ve výsledcích vyhledávání uspokojující, neznamená to, že web na těchto pozicích zůstane. Jak naznačil John Mueller z Googlu, jsou signály pro hodnocení nově vytvořených...

5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slov

5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slovVybrat správná klíčová slova na webovou stránku nebo do článku se může jevit jako snadná záležitost. Kdo někdy s klíčovými slovy pracoval ví, že tak jednoduché to ale není. Klíčová slova patří k nejpodstatnějším...

Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD)

Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD) Wordpress theme - šablona pro WordPress Tvorba nového webu ve WordPress podle návrhu vytvořeného ve Photoshopu je ideální varianta jak docílit požadovaného vzhledu webové stránky. Jak ale "dostat" výsledek...

Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem

Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem Délka URL adres je velmi častým tématem diskusních fór o SEO optimalizaci nebo o tvorbě webových stránek. Jaká je tedy správná délka URL adresy? Délka URL není hodnotícím faktorem Předně je nutno říci, že délka URL není ze...

Změna datumu vydání článku nemá vliv na jeho pozici ve vyhledávání

Změna datumu vydání článku nemá vliv na jeho pozici ve vyhledávání Vyhledavač Google zobrazuje ve výsledcích vyhledávání rovněž data vydání článků (pokud je tento údaj pro něj dostupný).  Informace o datu zveřejnění konkrétního článku může mít vliv na rozhodnutí...

Odstraňovací nástroj v Google Search Console

Google spustil nový „odstraňovací“ nástroj ve službě pro administrátory webů Google Search Console. Odstraňovací nástroj v Google Search Console Google spustil nový „odstraňovací“ nástroj ve službě pro administrátory webů Google Search Console. Pomocí odstraňovacího...

Optimalizace obrázků pro web – 10 tipů

Optimalizace obrázků pro web – 10 tipů Optimalizace obrázků pro web Správně optimalizované fotky na webové stránce dokáží přivést na web podstatnou část organických návštěv. Při tvorbě nebo úpravě webové stránky je tedy nezbytné věnovat této problematice dostatek...

Kontakt

Tvorba webů.SEO.PPC

Kontakt