PPC reklama, PPC specialista
PPC reklama přivede na váš web rychle a levně nové zákazníky
Cílená inzerce pomocí klíčových vyhledávacích slov a PPC systémů Sklik a AdWords.
PPC reklama
PPC (pay-per-click) je forma online reklamy, ve které inzerenti získávají zákazníky a návštěvníky webových stránek, pomocí cílené reklamy ve vyhledávačích.
Cílená inzerce pomocí klíčových vyhledávacích slov a PPC systémů Sklik a AdWords. Sklik je český PPC systém provozovaný společností Seznam.cz, který umožňuje zobrazování reklamy ve vyhledávání na Seznam.cz. AdWords je celosvětový PPC systém patřící společnosti Google.
Při PPC online kampaních platíte teprve za návštěvníka, který se proklikne na vaše stránky. Záleží jenom na vás, kolik jste ochotni za proklik zaplatit a kolik maximálně budete do reklamy denně investovat.
Správa PPC kampaní
Prací PPC specialisty je správně nastavit a trvale optimalizovat PPC kampaně v PPC sítích Google, Sklik nebo Facebook. Rozsah prací záleží na velikosti webové stránky, resp. počtu klíčových slov. Cena za správu PPC kampaní je tak stanovena vždy v závislosti na velikosti propagovaného webu.
Cena klíčového slova v PPC kampani
Cena za proklik se liší u každého klíčového slova. Pomocí PPC kampaně je možné cílit reklamu na konkrétní publikum např. právě podle oblasti zájmu, tedy klíčových slov, dále lze vybrat na kterých webech se reklamu bude zobrazovat a také v jakém regionu nebo konkrétním městě.
S PPC kampaněmi máte každý den přehled kolik zákazníků přišlo tímto způsobem na váš web a kolik vás které klíčové slovo stojí.Pro váš projekt vytvořím a nadále budu optimalizovat PPC reklamní kampaně v systémech Google adWords nebo Sklik.
Kontaktujte mne
Neváhejte mne kontaktovat pro nezávaznou konzultaci nebo kalkulaci.
Link vedoucí na http stránku je v pořádku
Link vedoucí na http stránku je v pořádku Link vedoucí na http stránku je v pořádku V Tweetu Johna Muellera z Googlu se objevila krátká informace částečně osvětlující problematiku odkazů http, tedy URL bez zabezpečení. Podle Googlu je externí odkaz http...
Google umožňuje stáhnout kompletní data z Google search console
Google umožňuje stáhnout kompletní data z Google search consoleGoogle tento týden oznámil aktualizaci Google search console. Uživatelé služby pro webmastery Google search console mohou nyní stáhnout ze svých profilů kompletní data dohromady, namísto pouze konkrétní...
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat ikony pro produkty, recepty a videa
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat ikony pro produkty, recepty a videaVe výsledcích vyhledávání pro Google obrázky, se nyní u fotek zobrazují malé ikony, znázorňující na jaký typ stránky fotka vede. Ikonky se zobrazují u produktů, receptů a videí. Každý...
Google search console má novou funkci na přesun webových stránek
Google search console má novou funkci na přesun webových stránekPokud potřebujete přesunout webové stránky z jedné domény na druhou, tedy například z domény example.com do domény example.org nebo example2.com, můžete pro urychlení použít nový nástroj v Google search...
U nových webů Google odhaduje signály pro hodnocení
U nových webů Google odhaduje signály pro hodnocení Pokud jsou pozice nově vytvořeného webu ve výsledcích vyhledávání uspokojující, neznamená to, že web na těchto pozicích zůstane. Jak naznačil John Mueller z Googlu, jsou signály pro hodnocení nově vytvořených...
5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slov
5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slovVybrat správná klíčová slova na webovou stránku nebo do článku se může jevit jako snadná záležitost. Kdo někdy s klíčovými slovy pracoval ví, že tak jednoduché to ale není. Klíčová slova patří k nejpodstatnějším...
Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD)
Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD) Wordpress theme - šablona pro WordPress Tvorba nového webu ve WordPress podle návrhu vytvořeného ve Photoshopu je ideální varianta jak docílit požadovaného vzhledu webové stránky. Jak ale "dostat" výsledek...
Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem
Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem Délka URL adres je velmi častým tématem diskusních fór o SEO optimalizaci nebo o tvorbě webových stránek. Jaká je tedy správná délka URL adresy? Délka URL není hodnotícím faktorem Předně je nutno říci, že délka URL není ze...
Pro sponzorované odkazy nebo affiliate programy je vhodné použít znak rel=“sponsored“
Pro sponzorované nebo affiliate odkazy je vhodné použít znak rel=“sponsored“ Sponzorované odkazy a affiliate programy Používání reklamních, sponzorovaných nebo affiliate odkazů na webu je zcela běžné a Google s tím nemá žádný problém. Jak ale řekl John Mueller, pokud...
Vložení nové stránky pomocí „Žádosti o indexování“ nezajistí zlepšení pozice
Vložení nové stránky pomocí „Žádosti o indexování“ nezajistí zlepšení pozice Žádost o indexování v Google search console Pokud se snažíte upozornit Google na nové stránky – tím je myšleno např. nové příspěvky nebo nové zboží, tedy nové stránky v rámci již fungujícího...
Kontaktujte mne
Potřebujete nezávaznou konzultaci nebo cennovou kalkulaci? Neváhejte mne kontaktovat.