Pro sponzorované nebo affiliate odkazy je vhodné použít znak rel=“sponsored“

Sponzorované odkazy a affiliate programy

Používání reklamních, sponzorovaných nebo affiliate  odkazů na webu je zcela běžné a Google s tím nemá žádný problém. Jak ale řekl John Mueller, pokud je to možné, přiřaďte k takovým odkazům atribut  rel=“sponsored“. Případně může u tohoto typu odkazu být rel=“nofollow“.

Kromě atributu rel=“nofollow“ přidal Google nedávno i atribut odkazů rel = „ugc“. Tento atribut je určený pro obsah vytvořený uživatelem, jako jsou odkazy v komentářích, vláknech diskusních fór atd.

 Tyto atributy lze použít dohromady, tedy např.: rel=“nofollow ugc“.  Podle Googlu však nemá jejich nasazení vliv na pozice webu.

Potřebujete nový web, SEO optimalizaci nebo PPC kampaň?

Neváhejte mne kontaktovat pro nezávaznou konzultaci nebo kalkulaci.

Strukturovaná data nemají dopad na výsledky vyhledávání

Strukturovaná data nejsou ze strany Googlu vyžadována a nemají dopad na postavení webu ve výsledných pozicích, oznámil Google poté, co se objevily diskuse, že strukturovaná data jsou pro pozice webů nezbytná. K čemu jsou strukturovaná data? Strukturovaná data pomáhají označit prvky na webové stránce, aby jim Google mohl lépe porozumět. Jakmile Google údajům na stránce lépe porozumí, bude je ve...

Google představil novou sekci ve výsledcích vyhledávání

Google představil novou sekci ve výsledcích vyhledáváníVe výsledcích vyhledávání Googlu se nově zobrazuje sekce „Oblíbené produkty“, která nabízí nejoblíbenější zboží z různých obchodů související se zadaným klíčovým slovem nebo klíčovou fází. Nová sekce se zobrazuje při hledání oblečení a jeho doplňků nebo obuvy.  U produktů je mimo nejnižší možné ceny také údaj kolik obchodů produkt aktuálně...

Kontakt

Tvorba webových stránek.SEO.PPC

Kontakt