SEO Brno

SEO optimalizace webových stránek je klíčovou součástí strategie získání nových zákazníků. Optimalizaci webů se věnuji od roku 2009.

Hledáte SEO konzultanta v Brně nebo i mimo něj? Neváhejte se na mne obrátit.

 SEO BRNO

SEO optimalizace webů – jako nezávislý SEO konzultant pracuji v Brně ale i mimo něj. V online marketingu pracuji přes 20 let. Mimo optimalizaci webových stránek se věnuji tvorbě webových stránek, správě profilů na sociálních sítích a správě PPC kampaní.

Cena SEO optimalizace

Cenu za optimalizaci webu pro vyhledávače nelze stanovit jednotným ceníkem. Považuji za nezbytné a také za férové analyzovat každý web individuálně a následně stanovit cenu. Každá webová stránka je jiná a hodnotících SEO faktorů jsou desítky.

Nejjednodušší a nejrychlejší způsob jak se můžete dozvědět přibližnou cenu, kolik by mohla optimalizace vašeho webu stát je, poslat mi email s linkem na váš web. S vaším webem se seznámím, provedu jeho analýzu s dostupnými metodami a sdělím vám své doporučení, odhad času kolik úprava webu zabere a samozřejmě cennovou nabídku.

SEO optimalizace Brno

Mým cílem je tvorba takových webových stránek, které maximalizují počet kliknutí a umožňují trvalý nárůst prodeje. Vytvářím weby, které nejen vypadají perfektně, ale jsou podporovány optimalizací pro vyhledávače, aby se zvýšila jejich viditelnost. Provádím SEO konzultace a optimalizace webových stránek nejen v Brně, ale i v ostatních částech České republiky. Jsem vybaven nejmodernějšími technologiemi pro SEO optimalizaci a pro vytvoření webu předně podle specifikací klienta.

Další nejdůležitější SEO faktory ovlivňující pozici webu ve vyhledávání a které při své práci nastavuji:

  • bezpečnostní certifikát webu
  • rychlost webových stránek
  • URL, navigace a UX
  • kvalitní (neduplicitní) obsah
  • aktualizace systémů a pluginů
  • nastavení profilů na sociálních sítích

Klíčová slova

Při SEO optimalizaci webových stránek hledám optimální klíčová slova. Začínám ve spolupráci s klientem, poté pomocí podrobného průzkumu konkurence a online SEO nástrojů pro vyhledávání klíčových slov, sociálních médií a dalších zdrojů souvisejících s obsahem webu pracuji na zahrnutí dalších klíčových slov, která jsou pro web důležitá. Analyzuji objemy vyhledávání – jak často jsou klíčové výrazy vyhledávány  a jaký je jejich výskyt na stránce. Relevance má prvořadý význam. Zaměřuji se na klíčová slova, která co nejpřesněji vyjadřují záměr vyhledávání nebo zájem o produkt. Kontroluji konkurenční weby a analyzuji jejich obsah, profil zpětných odkazů a sílu jejich značky.

Kombinace informací klienta a mých znalostí a  zkušeností pomáhá k vytvoření co nejeefektivnější strategie použití klíčových slov, směřující k růstu organické návštěvnosti webu.

Definice cílového publika

Ať už oslovujete většinu uživatelů internetu nebo jen specifické publikum, jste eobchod nebo lokální stavební firma – vaši potenciální zákazníci jsou přesně lidé, které chceme oslovit. Čím lépe poznáme vaše cílové publikum, tím více jim můžeme vyhovět.

Analýza klíčových slov a návyků vaší cílové skupiny.

  • Jaký slovník vaši zákazníci používají?
  • Jaké mají potřeby?
  • Jaké jsou jejich zájmy?
  • Jaké zdroje na sociálních sítích sledují?

Výzkum definice klíčového publika nevede pouze k relevantnějším vyhledávacím výrazům, které můžeme začlenit do naší strategie, je také základem strategie obsahové.

On-page SEO

On-page SEO faktory znamenají všechny faktory, které mají vliv na SEO a jsou na samotném webu.

Optimalizace všech relevantních aspektů webové stránky je předpokladem úspěchu a dobrého hodnocení. Malé chyby programování by zde mohly mít katastrofální dopad na celkový výsledek.

Při on-page SEO optimalizaci beru v úvahu velké množství faktorů a optimalizuji váš web tak, aby jej vyhledávače považovaly za relevantní, hodnotný, kvalitní a jedinečný pro vaši cílovou skupinu.

Technologie

Správný systém pro provoz webu a jeho použitelnost jdou ruku v ruce. Web musí být být postaven na kvalitním systému jako například WordPress nebo Drupal. Stránky musí být responzivní a musí se načítat rychle. Server kde jsou stránky umístěny musí běžet rychle a bez výpadků, neměly by na něm být zároveň umístěny být žádné „špatné“ weby, které by mohly být spojeny s vašimi. Jakákoli přesměrování by měla fungovat správně. Web by měl mít aktualizovaná jádra, pluginy a moduly systémů. Neměl by obsahovat žádné zbytečné doplňky. Obsah musí být upravován pomocí správného označení sémantických značek.

Obsah je král

 „Obsah je král“ a to je základní pravidlo:. Ne každý se tímto pravidlem ale řídí a bere si z něj ponaučení.

Vyhledávače upřednostňují obsah, o kterém si myslí, že s ním budou uživatelé spokojeni a že přesně odpoví na jejich vyhledávací dotaz. U textu nejde jen o jedinečnost, délku a vzhled nejdůležitějších klíčových slov, ale především o čtenáře. Dobrý text má pro vaši cílovou skupinu správnou složitost, je gramaticky správný, používá synonyma a pokrývá témata spojená s hlavním tématem. Dobrý text je obohacen o další obsah, ať už obrázky, infografiky nebo videa. Takový obsah se čte, je oblíbený, sdílí se a diskutuje se o něm.

 

Off-Page SEO

Off-page SEO faktory jsou jednoduše opakem On-page SEO faktorů. Jinak řečeno je to vše, co má vliv pozice webu mimo samotný web. Například tedy: Pokud nějaký web odkazuje odkazuje na vaše webové stránky, Google to vidí jako hlas. Ten, kdo získá nejvíce hlasů, vyhraje a řadí se na 1. místo ve výsledcích. Toto je ale opravdu jen velice zjednodušený a nadnesený příklad principu Off-page SEO. Reálně totiž záleží např. na tom z jakého webu daný odkaz vede. Ne každý web má totiž stejnou hodnotu pro takové počítání „hlasů“. Existují hlasy, které váš web vůbec nepočítají, nebo co je horší, váš web mohou poškodit.

Linkbuilding

Linkbuilding není pouze nakupování odkazů na cizích webech. Takto jednoduše to již nefunguje. Google bere v úvahu řadu off-page  faktorů. Jedná se například o počet odkazů a počet odkazujících domén, autoritu a aktuální relevanci těchto domén, anchor text – tedy odkazující slova/textí, sociální signály – odkazy ze sociálních sítí a mnoho dalšího.

Strategie  vytváření odkazů je velmi podstatná ale také velmi složitá. Dobré odkazy se nekupují, nepřidávají ani nevyměňují. Dobré odkazy se získávají. Získání dobrých odkazů může vyžadovat velké úsilí, ale z dlouhodobého hlediska je to jediný způsob jak získat konkurenční výhodu.

Budování značky

Off-page faktory není jen tvorba zpětných odkazů. Je to dlouhodobé budování vědomí, že vaše značka existuje. Google to ví a řídí se podle toho. Každá zmínka o vaší značce se počítá. Při budování značky je vhodné zařadit další strategické procesy, které mohou pozici webu ve výsledcích ovlivnit: microsites, profily na sociálních sítích (s pravidlelně aktualizovaným obsahem), zmínky či citace na jiných webech (samozřejmě ve spojení se značkou či produktem značky) atd.

Klienti

bravo_consulting_logo_email_new
Mosaic House Design Hotel Prague
Logo-stonemania
logo balonove mistrovstvi
MOOo apartments
TAXPROM
CUKRARNA-ANICKA.CZ-(Logo)
staj hostenice
logo-svitilplus
bytjakmabyt
detskybazar-logo
logo autosklo maja
Nicole Machová
logo balonove mistrovstvi
Apartmany-Medvědín
Bydlení Zbýšov
motorestnavyhlidce
balonem
logo poncho.cz
logo nabytek feriboot
logo skyballoon
logo agnesviliam

Potřebujete nový web, SEO optimalizaci nebo PPC kampaň?

Neváhejte mne kontaktovat pro nezávaznou konzultaci zdarma nebo  kalkulaci.

SEO a marketingové novinky

Blog o novinkách a změnách ze světa SEO, ecommerce a online marketingu.

Volba fontu na webové stránce nemá pro Google žádný význam

Volba fontu na webové stránce nemá pro Google žádný význam Pokud vybíráte pro web nový font tak vězte, že Googlu je jedno jaký font použijete. Jak řekl ve svém Tweetu John Mueller z Googlu , měli byste především zvážit, jaký font by se mohl líbit vašim zákazníkům....

Font Awesome vydal sadu nových ikon se vztahem ke COVID-19

Font Awesome vydal sadu nových ikon se vztahem ke COVID-19Tým stojící za Font Awesome vydal novou sadu ikon na pomoc proti šíření COVID-19. Nové ikony jsou dostupné v aktualizaci Awesome 5.13 zdarma ve FREE verzi. Rozšířené verze ikon jsou pak součástí placené PRO...

WordPress 5.5 bude mít automatické aktualizace šablon a pluginů

WordPress 5.5 bude mít automatické aktualizace šablon a pluginůAutomatická aktualizace je v současné době dostupná pouze pro jádro systému WordPress. V nadcházející verzi WordPressu 5.5 bude možné nastavit také nastavit automatické aktualizace šablon a pluginů....

Ověření webové stránky přes W3C je pro Google bezvýznamné

Ověření webové stránky přes W3C je pro Google bezvýznamnéW3C neboli World Wide Web Consortium je mezinárodní sdružení jehož členové vyvíjejí webové standardy pro World Wide Web. „Cílem konsorcia je rozvíjet World Wide Web do jeho plného potenciálu vývojem protokolů a...

Umístění loga na webu nemá vliv na SEO

Umístění loga na webu nemá vliv na SEOUmístění loga na webu - důležitý faktor nebo mýtus? Logo na webové stránkce by mělo být vždy dobře viditelné a čitelné, a to samozřejmě i na mobilním telefonu. Má ale fakt jestli logo na webu je či není nebo kde přesně je logo na...

Google nemusí indexovat všechny stránky webu

Google nemusí indexovat všechny stránky webuU velkého webového portálu obsahujícího stovky tisíc stránek je velmi pravděpodobné, že vyhledávač Google nebude indexovat zdaleka všechny stránky takového webu. Vyjádření ze strany Googlu přišlo v souvislosti s dotazem na...

Link vedoucí na http stránku je v pořádku

Link vedoucí na http stránku je v pořádku Link vedoucí na http stránku je v pořádku   V Tweetu Johna Muellera z Googlu se objevila krátká informace částečně osvětlující problematiku odkazů http, tedy URL bez zabezpečení. Podle Googlu je externí odkaz http...

Google umožňuje stáhnout kompletní data z Google search console

Google umožňuje stáhnout kompletní data z Google search consoleGoogle tento týden oznámil aktualizaci Google search console. Uživatelé služby pro webmastery Google search console mohou nyní stáhnout ze svých profilů kompletní data dohromady, namísto pouze konkrétní...

Tvorba webových stránek.SEO.PPC

Kontakt