SEO Brno

SEO optimalizaci se věnuji od roku 2009

Hledáte SEO konzultanta? Neváhejte se na mne obrátit.

 SEO KONZULTANT  BRNO

SEO optimalizace je moje vášeň a u každého projektu také velká výzva. Jako nezávislý SEO konzultant pracuji v Brně ale i mimo něj. Mimo optimalizaci webových stránek se věnuji tvorbě webových stránek a správě PPC kampaní. S tvorbou webových stránek a SEO optimalizací mám více než 20 let zkušeností.

seo brno

SEO optimalizace

 Mým cílem je tvorba takových webových stránek, které maximalizují počet kliknutí a umožňují trvalý nárůst prodeje. Vytvářím weby, které nejen vypadají perfektně, ale jsou podporovány optimalizací pro vyhledávače, aby se zvýšila jejich viditelnost. Provádím SEO konzultace a optimalizace webových stránek nejen v Brně, ale i v ostatních částech České republiky. Jsem vybaven nejmodernějšími technologiemi, pro SEO optimalizaci a pro vytvoření webu předně podle specifikací klienta.

Další nejdůležitější SEO faktory ovlivňující pozici webu ve vyhledávání a které při své práci nastavuji:

  • bezpečnostní certifikát webu
  • rychlost webových stránek
  • URL, navigace a UX
  • kvalitní (neduplicitní) obsah
  • aktualizace systémů a pluginů
  • nastavení profilů na sociálních sítích

Klíčová slova

Při SEO optimalizaci webových stránek hledám optimální klíčová slova. Začínám ve spolupráci s klientem, poté pomocí podrobného průzkumu konkurence a online SEO nástrojů pro vyhledávání klíčových slov, sociálních médií a dalších zdrojů souvisejících s obsahem webu pracuji na zahrnutí dalších klíčových slov, která jsou pro web důležitá. Analyzuji objemy vyhledávání – jak často jsou klíčové výrazy vyhledávány  a jaký je jejich výskyt na stránce. Relevance má prvořadý význam. Zaměřuji se na klíčová slova, která co nejpřesněji vyjadřují záměr vyhledávání nebo zájem o produkt. Kontroluji konkurenční weby a analyzuji jejich obsah, profil zpětných odkazů a sílu jejich značky.

Kombinace informací klienta a mých znalostí a  zkušeností pomáhá k vytvoření co nejeefektivnější strategie použití klíčových slov, směřující k růstu organické návštěvnosti webu.

Definice cílového publika

Ať už oslovujete většinu uživatelů internetu nebo jen specifické publikum, jste eobchod nebo lokální stavební firma – vaši potenciální zákazníci jsou přesně lidé, které chceme oslovit. Čím lépe poznáme vaše cílové publikum, tím více jim můžeme vyhovět.

Analýza klíčových slov a návyků vaší cílové skupiny.

  • Jaký slovník vaši zákazníci používají?
  • Jaké mají potřeby?
  • Jaké jsou jejich zájmy?
  • Jaké zdroje na sociálních sítích sledují?

Výzkum definice klíčového publika nevede pouze k relevantnějším vyhledávacím výrazům, které můžeme začlenit do naší strategie, je také základem strategie obsahové.

On-page SEO

On-page SEO faktory znamenají všechny faktory, které mají vliv na SEO a jsou na samotném webu.

Optimalizace všech relevantních aspektů webové stránky je předpokladem úspěchu a dobrého hodnocení. Malé chyby programování by zde mohly mít katastrofální dopad na celkový výsledek.

Při on-page SEO optimalizaci beru v úvahu velké množství faktorů a optimalizuji váš web tak, aby jej vyhledávače považovaly za relevantní, hodnotný, kvalitní a jedinečný pro vaši cílovou skupinu.

Technologie

Správný systém pro provoz webu a jeho použitelnost jdou ruku v ruce. Web musí být být postaven na kvalitním systému jako například WordPress nebo Drupal. Stránky musí být responzivní a musí se načítat rychle. Server kde jsou stránky umístěny musí běžet rychle a bez výpadků, neměly by na něm být zároveň umístěny být žádné „špatné“ weby, které by mohly být spojeny s vašimi. Jakákoli přesměrování by měla fungovat správně. Web by měl mít aktualizovaná jádra, pluginy a moduly systémů. Neměl by obsahovat žádné zbytečné doplňky. Obsah musí být upravován pomocí správného označení sémantických značek.

Obsah

Platí základní pravidlo: „Obsah je král“. Ne každý se tímto pravidlem ale řídí a bere si z něj ponaučení.

Vyhledávače upřednostňují obsah, o kterém si myslí, že s ním budou uživatelé spokojeni a že přesně odpoví na jejich vyhledávací dotaz. U textu nejde jen o jedinečnost, délku a vzhled nejdůležitějších klíčových slov, ale především o čtenáře. Dobrý text má pro vaši cílovou skupinu správnou složitost, je gramaticky správný, používá synonyma a pokrývá témata spojená s hlavním tématem. Dobrý text je obohacen o další obsah, ať už obrázky, infografiky nebo videa. Takový obsah se čte, je oblíbený, sdílí se a diskutuje se o něm.

 

Off-Page SEO

Off-page SEO faktory jsou jednoduše opakem On-page SEO faktorů. Jinak řečeno je to vše, co má vliv pozice webu mimo samotný web. Například tedy: Pokud nějaký web odkazuje odkazuje na vaše webové stránky, Google to vidí jako hlas. Ten, kdo získá nejvíce hlasů, vyhraje a řadí se na 1. místo ve výsledcích. Toto je ale opravdu jen velice zjednodušený a nadnesený příklad principu Off-page SEO. Reálně totiž záleží např. na tom z jakého webu daný odkaz vede. Ne každý web má totiž stejnou hodnotu pro takové počítání „hlasů“. Existují hlasy, které váš web vůbec nepočítají, nebo co je horší, váš web mohou poškodit.

Linkbuilding

Linkbuilding není nakupování odkazů na cizích webech. Takto jednoduše to již nefunguje. Google bere v úvahu řadu off-page  faktorů. Jedná se například o počet odkazů a počet odkazujících domén, autoritu a aktuální relevanci těchto domén, anchor text – tedy odkazující slova/textí, sociální signály – odkazy ze sociálních sítí a mnoho dalšího.

Strategie  vytváření odkazů je velmi podstatná ale také velmi složitá. Dobré odkazy se nekupují, nepřidávají ani nevyměňují. Dobré odkazy se získávají. Získání dobrých odkazů může vyžadovat velké úsilí, ale z dlouhodobého hlediska je to jediný způsob jak získat konkurenční výhodu.

Budování značky

Off-page faktory není jen tvorba zpětných odkazů. Je to dlouhodobé budování vědomí, že vaše značka existuje. Google to ví a řídí se podle toho. Každá zmínka o vaší značce se počítá. Při budování značky je vhodné zařadit další strategické procesy, které mohou pozici webu ve výsledcích ovlivnit: microsites, profily na sociálních sítích (s pravidlelně aktualizovaným obsahem), zmínky či citace na jiných webech (samozřejmě ve spojení se značkou či produktem značky) atd.

Potřebujete nový web, SEO optimalizaci nebo PPC kampaň?

Neváhejte mne kontaktovat pro nezávaznou konzultaci nebo kalkulaci.

5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slov

5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slovVybrat správná klíčová slova na webovou stránku nebo do článku se může jevit jako snadná záležitost. Kdo někdy s klíčovými slovy pracoval ví, že tak jednoduché to ale není. Klíčová slova patří k nejpodstatnějším...

Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD)

Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD) Tvorba nového webu ve WordPress podle návrhu vytvořeného ve Photoshopu je ideální varianta jak docílit požadovaného vzhledu webové stránky. Jak ale "dostat" výsledek práce z Photoshopu do šablony ve...

Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem

Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem Délka URL adres je velmi častým tématem diskusních fór o SEO optimalizaci nebo o tvorbě webových stránek. Jaká je tedy správná délka URL adresy? Délka URL není hodnotícím faktorem Předně je nutno říci, že délka URL není ze...

Změna datumu vydání článku nemá vliv na jeho pozici ve vyhledávání

Změna datumu vydání článku nemá vliv na jeho pozici ve vyhledávání Vyhledavač Google zobrazuje ve výsledcích vyhledávání rovněž data vydání článků (pokud je tento údaj pro něj dostupný).  Informace o datu zveřejnění konkrétního článku může mít vliv na rozhodnutí...

Odstraňovací nástroj v Google Search Console

Google spustil nový „odstraňovací“ nástroj ve službě pro administrátory webů Google Search Console. Odstraňovací nástroj v Google Search Console Google spustil nový „odstraňovací“ nástroj ve službě pro administrátory webů Google Search Console. Pomocí odstraňovacího...

Optimalizace obrázků pro web – 10 tipů

Optimalizace obrázků pro web – 10 tipů Optimalizace obrázků pro web Správně optimalizované fotky na webové stránce dokáží přivést na web podstatnou část organických návštěv. Při tvorbě nebo úpravě webové stránky je tedy nezbytné věnovat této problematice dostatek...

Strukturovaná data nemají dopad na výsledky vyhledávání

Strukturovaná data nejsou ze strany Googlu vyžadována a nemají dopad na postavení webu ve výsledných pozicích, oznámil Google poté, co se objevily diskuse, že strukturovaná data jsou pro pozice webů nezbytná. K čemu jsou strukturovaná data? Strukturovaná data pomáhají...

Kontakt

Tvorba webových stránek.SEO.PPC

Kontakt