Správa profilů na sociálních sítích

V České republice používá sociální sítě přes 5 miliónů lidí. Zdaleka se nejedná jen o navštěvování jedné jediné sociální sítě a to Facebooku. Stále více uživatelů chodí na Instagram, Pinterest nebo YouTube, Facebook naopak postupně na síle ztrácí (vlastní chybou).

Chcete také být vidět na sociálních sítích, ale nevíte jak na to?

Aby měly aktivity na sociálních sítích smysl a dlouhodobě dokázaly získávat uživatele a fanoušky, je třeba se firemním a produktovým profilům dlouhodobě věnovat. Je nesmysl očekávat, že stačí založit profil na Facebooku a vše půjde samo. Takhle to opravdu nefunguje, i když si spousta majitelů firem naivně myslí že ano.

Postarám se o vytvoření vhodných profilů na sociálních sítích pro vaši firmu, web nebo produkty.

Práce se sociálními sítěmi není jen o vložení jednoho příspěvku jednou za čas. Pro plnohodnotné využítí sociálních sítí je nezbytné vytvořit strategii a obsahový plán. Pro kvalitní audiovozuální obsah musí být do práce zapojen grafik, copywriter a v případě videí i někdo, kdo zvládne kvalitní a poutavá videa vytvářet.

Potřebujete nový web, SEO optimalizaci nebo PPC kampaň?

Neváhejte mne kontaktovat pro nezávaznou konzultaci nebo kalkulaci.

Klienti

bravo_consulting_logo_email_new
Mosaic House Design Hotel Prague
Logo-stonemania
logo balonove mistrovstvi
MOOo apartments
TAXPROM
CUKRARNA-ANICKA.CZ-(Logo)
staj hostenice
logo-svitilplus
bytjakmabyt
detskybazar-logo
logo autosklo maja
Nicole Machová
logo balonove mistrovstvi
Apartmany-Medvědín
Bydlení Zbýšov
motorestnavyhlidce
balonem
logo poncho.cz
logo nabytek feriboot
logo skyballoon
logo agnesviliam

Google search console má novou funkci na přesun webových stránek

Google search console má novou funkci na přesun webových stránekPokud potřebujete přesunout webové stránky z jedné domény na druhou, tedy například z domény example.com do domény example.org nebo example2.com, můžete pro urychlení použít nový nástroj v Google search...

U nových webů Google odhaduje signály pro hodnocení

U nových webů Google odhaduje signály pro hodnocení Pokud jsou pozice nově vytvořeného webu ve výsledcích vyhledávání uspokojující, neznamená to, že web na těchto pozicích zůstane. Jak naznačil John Mueller z Googlu, jsou signály pro hodnocení nově vytvořených...

5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slov

5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slovVybrat správná klíčová slova na webovou stránku nebo do článku se může jevit jako snadná záležitost. Kdo někdy s klíčovými slovy pracoval ví, že tak jednoduché to ale není. Klíčová slova patří k nejpodstatnějším...

Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD)

Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD) Wordpress theme - šablona pro WordPress Tvorba nového webu ve WordPress podle návrhu vytvořeného ve Photoshopu je ideální varianta jak docílit požadovaného vzhledu webové stránky. Jak ale "dostat" výsledek...

Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem

Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem Délka URL adres je velmi častým tématem diskusních fór o SEO optimalizaci nebo o tvorbě webových stránek. Jaká je tedy správná délka URL adresy? Délka URL není hodnotícím faktorem Předně je nutno říci, že délka URL není ze...

Změna datumu vydání článku nemá vliv na jeho pozici ve vyhledávání

Změna datumu vydání článku nemá vliv na jeho pozici ve vyhledávání Vyhledavač Google zobrazuje ve výsledcích vyhledávání rovněž data vydání článků (pokud je tento údaj pro něj dostupný).  Informace o datu zveřejnění konkrétního článku může mít vliv na rozhodnutí...

Kontaktujte mne

Potřebujete nezávaznou konzultaci nebo cennovou kalkulaci? Neváhejte mne kontaktovat.