Strukturovaná data nejsou ze strany Googlu vyžadována a nemají dopad na postavení webu ve výsledných pozicích, oznámil Google poté, co se objevily diskuse, že strukturovaná data jsou pro pozice webů nezbytná.

K čemu jsou strukturovaná data?

Strukturovaná data pomáhají označit prvky na webové stránce, aby jim Google mohl lépe porozumět. Jakmile Google údajům na stránce lépe porozumí, bude je ve Vyhledávání Google možné prezentovat atraktivnějšími a novými způsoby. (zdroj Google)

Strukturovaná data jsou tak ze strany Googlu doporučována. Tvůrci obsahu nebo provozovatelé eobchodů takto mohou poskytnout pro vyhledavač Google doplňující informace. Nastavení strukturovaných dat nemá nicméně v současné době žádný dopad na výsledná hodnocení a pozice webů. Použití strukturovaných dat může jednoduše pomoci webovým stránkám, které již mají dobré hodnocení, vypadat atraktivnější pro potenciální návštěvníky.

Google nemusí indexovat všechny stránky webu

Google nemusí indexovat všechny stránky webuU velkého webového portálu obsahujícího stovky tisíc stránek je velmi pravděpodobné, že vyhledávač Google nebude indexovat zdaleka všechny stránky takového webu. Vyjádření ze strany Googlu přišlo v souvislosti s dotazem na...

Link vedoucí na http stránku je v pořádku

Link vedoucí na http stránku je v pořádku Link vedoucí na http stránku je v pořádku   V Tweetu Johna Muellera z Googlu se objevila krátká informace částečně osvětlující problematiku odkazů http, tedy URL bez zabezpečení. Podle Googlu je externí odkaz http...

Google umožňuje stáhnout kompletní data z Google search console

Google umožňuje stáhnout kompletní data z Google search consoleGoogle tento týden oznámil aktualizaci Google search console. Uživatelé služby pro webmastery Google search console mohou nyní stáhnout ze svých profilů kompletní data dohromady, namísto pouze konkrétní...

Google search console má novou funkci na přesun webových stránek

Google search console má novou funkci na přesun webových stránekPokud potřebujete přesunout webové stránky z jedné domény na druhou, tedy například z domény example.com do domény example.org nebo example2.com, můžete pro urychlení použít nový nástroj v Google search...

U nových webů Google odhaduje signály pro hodnocení

U nových webů Google odhaduje signály pro hodnocení Pokud jsou pozice nově vytvořeného webu ve výsledcích vyhledávání uspokojující, neznamená to, že web na těchto pozicích zůstane. Jak naznačil John Mueller z Googlu, jsou signály pro hodnocení nově vytvořených...

5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slov

5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slovVybrat správná klíčová slova na webovou stránku nebo do článku se může jevit jako snadná záležitost. Kdo někdy s klíčovými slovy pracoval ví, že tak jednoduché to ale není. Klíčová slova patří k nejpodstatnějším...

Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD)

Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD) Wordpress theme - šablona pro WordPress Tvorba nového webu ve WordPress podle návrhu vytvořeného ve Photoshopu je ideální varianta jak docílit požadovaného vzhledu webové stránky. Jak ale "dostat" výsledek...

Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem

Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem Délka URL adres je velmi častým tématem diskusních fór o SEO optimalizaci nebo o tvorbě webových stránek. Jaká je tedy správná délka URL adresy? Délka URL není hodnotícím faktorem Předně je nutno říci, že délka URL není ze...