Změna datumu vydání článku nemá vliv na jeho pozici ve vyhledávání
Vyhledavač Google zobrazuje ve výsledcích vyhledávání rovněž data vydání článků (pokud je tento údaj pro něj dostupný). Informace o datu zveřejnění konkrétního článku může mít vliv na rozhodnutí uživatele, zda na vybraný odkaz klikne nebo se zaměří na jiný.
Aktualizace obsahu vs. nový obsah
Aktuálnost datumu však nicméně nemá vliv na samotnou pozici ve výsledku vyhledávání neboli datum zveřejnění článku nebo příspěvku není pro vyhledavač hodnotícím faktorem. Pokud tedy upravujete tímto způsobem staré články, jejich výslednou pozici na Googlu to nijak neovlivní. Daleko lepší řešení je vytvoření článku nového, který se věnuje stejnému tématu jako článek starý, ale s novými informacemi, nápady nebo trendy. Nemělo by se jednat jen o přepsání starého článku jinými slovy.
Použití klíčových slov
Každý článek by měl mít také patřičnou délku a obsahovat klíčová slova. Použití klíčových slov však musí být při psaní příspěvku zcela přirozené. Pokud se do článku „nacpe“ jeden tvar klíčového slova 20x, je to špatně. Podstatnými hodnotícími faktory jsou rovněž struktura článku, tedy nadpisy, podnadpisy, optimalizovanými obrázky, atd.
Trvalé přidávání a publikování článků, které jsou pro uživatele relevantní a přínosné, je správná cesta jak webu vytvářet popularitu a stálý růst návštěvnosti. Obecně platí, že čím více nových článků, tak tím lépe. Jak již bylo ale zmíněno, bude toto užitečné a platné za předpokladu, že mají nové příspěvky pro uživatele nějaký relevantní přínos.
Potřebujete nový web, SEO optimalizaci nebo PPC kampaň?
Neváhejte mne kontaktovat pro nezávaznou konzultaci nebo kalkulaci.
WordPress šablona
WordPress šablon existují tisíce. Každý den vznikají další a další. Je ale opravdu tak jednoduché a výhodné jen si šablonu vybrat a nainstalovat ji na svůj web? WordPress šablony zdarma Pokud si chcete vytvořit jednoduchý web a potřebujete na něj šablonu která je...
WordPress a Woocommerce
Wordpress a Woocommerce = e-obchod. Takto jednoduše se dá vyjádřit spojení nejpoužívanějšího CMS a asi nejlepšího a nejoblíbenějšího pluginu (doplňku) pro elektronický obchod. Za celou svoji profesní kariéru jsem si prošel a otestoval spoustu řešení pro e-obchody....
Změna rozložení webu může ovlivnit hodnocení výsledků vyhledávání
Výsledky vyhledávání neovlivňují jen změny obsahu nebo tvar URL, ale rovněž i změna rozložení webu nebo změna vzhledu webové stránky. Pokud tedy plánujete redesign webu nebo třeba přesun na jiný CMS, je velmi pravděpodobné že i při zachování totožného obsahu a...
Klíčové slovo v názvu domény nezlepší pozici ve výsledcích vyhledávání
Klíčová slova jsou pro každý web podstatná a je tedy důležité je do obsahu správně zapracovat, to je určitě jednoznačné. Má ale smysl vytvářet pro projekt doménu s klíčovým slovem nebo dokonce s více klíčovými slovy? Nejdříve je nutné si uvědomit, že v dnešní...
Volba fontu na webové stránce nemá pro Google žádný význam
Volba fontu na webové stránce nemá pro Google žádný významPokud vybíráte pro web nový font tak vězte, že Googlu je jedno jaký font použijete. Jak řekl ve svém Tweetu John Mueller z Googlu , měli byste především zvážit, jaký font by se mohl líbit vašim zákazníkům....
Font Awesome vydal sadu nových ikon se vztahem ke COVID-19
Tým stojící za Font Awesome vydal novou sadu ikon na pomoc proti šíření COVID-19. Nové ikony jsou dostupné v aktualizaci Awesome 5.13 zdarma ve FREE verzi. Rozšířené verze ikon jsou pak součástí placené PRO verze. Všechny nové ikony svým obsahem odkazují na současnou...
WordPress 5.5 bude mít automatické aktualizace šablon a pluginů
WordPress 5.5 bude mít automatické aktualizace šablon a pluginůAutomatická aktualizace je v současné době dostupná pouze pro jádro systému WordPress. V nadcházející verzi WordPressu 5.5 bude možné nastavit také nastavit automatické aktualizace šablon a pluginů....
Ověření webové stránky přes W3C je pro Google bezvýznamné
Ověření webové stránky přes W3C je pro Google bezvýznamnéW3C neboli World Wide Web Consortium je mezinárodní sdružení jehož členové vyvíjejí webové standardy pro World Wide Web. „Cílem konsorcia je rozvíjet World Wide Web do jeho plného potenciálu vývojem protokolů a...
Umístění loga na webu nemá vliv na SEO
Umístění loga na webu nemá vliv na SEOUmístění loga na webu - důležitý faktor nebo mýtus? Logo na webové stránkce by mělo být vždy dobře viditelné a čitelné, a to samozřejmě i na mobilním telefonu. Má ale fakt jestli logo na webu je či není nebo kde přesně je logo na...
Google nemusí indexovat všechny stránky webu
Google nemusí indexovat všechny stránky webuU velkého webového portálu obsahujícího stovky tisíc stránek je velmi pravděpodobné, že vyhledávač Google nebude indexovat zdaleka všechny stránky takového webu. Vyjádření ze strany Googlu přišlo v souvislosti s dotazem na...