Změna datumu vydání článku nemá vliv na jeho pozici ve vyhledávání

Vyhledavač Google zobrazuje ve výsledcích vyhledávání rovněž data vydání článků (pokud je tento údaj pro něj dostupný).  Informace o datu zveřejnění konkrétního článku může mít vliv na rozhodnutí uživatele, zda na vybraný odkaz klikne nebo se zaměří na jiný.

Aktualizace obsahu vs. nový obsah

Aktuálnost datumu však nicméně nemá vliv na samotnou pozici ve výsledku vyhledávání neboli datum zveřejnění článku nebo příspěvku není pro vyhledavač hodnotícím faktorem. Pokud tedy upravujete tímto způsobem staré články, jejich výslednou pozici na Googlu to nijak neovlivní. Daleko lepší řešení je vytvoření článku nového, který se věnuje stejnému tématu jako článek starý, ale s novými informacemi, nápady nebo trendy. Nemělo by se jednat jen o přepsání starého článku jinými slovy.

Použití klíčových slov

Každý článek by měl mít také patřičnou délku a obsahovat klíčová slova. Použití klíčových slov však musí být při psaní příspěvku zcela přirozené. Pokud se do článku „nacpe“ jeden tvar klíčového slova 20x, je to špatně. Podstatnými hodnotícími faktory jsou rovněž struktura článku, tedy nadpisy, podnadpisy, optimalizovanými obrázky, atd.

Trvalé přidávání a publikování článků, které jsou pro uživatele relevantní a přínosné, je správná cesta jak webu vytvářet popularitu a stálý růst návštěvnosti. Obecně platí, že čím více nových článků, tak tím lépe. Jak již bylo ale zmíněno, bude toto užitečné a platné za předpokladu, že mají nové příspěvky pro uživatele nějaký relevantní přínos.

Potřebujete nový web, SEO optimalizaci nebo PPC kampaň?

Neváhejte mne kontaktovat pro nezávaznou konzultaci nebo kalkulaci.

Google search console má novou funkci na přesun webových stránek

Google search console má novou funkci na přesun webových stránekPokud potřebujete přesunout webové stránky z jedné domény na druhou, tedy například z domény example.com do domény example.org nebo example2.com, můžete pro urychlení použít nový nástroj v Google search...

U nových webů Google odhaduje signály pro hodnocení

U nových webů Google odhaduje signály pro hodnocení Pokud jsou pozice nově vytvořeného webu ve výsledcích vyhledávání uspokojující, neznamená to, že web na těchto pozicích zůstane. Jak naznačil John Mueller z Googlu, jsou signály pro hodnocení nově vytvořených...

5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slov

5 online nástrojů pro hledání a tvorbu klíčových slovVybrat správná klíčová slova na webovou stránku nebo do článku se může jevit jako snadná záležitost. Kdo někdy s klíčovými slovy pracoval ví, že tak jednoduché to ale není. Klíčová slova patří k nejpodstatnějším...

Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD)

Tvorba šablony pro WordPress podle návrhu Photoshopu (PSD) Wordpress theme - šablona pro WordPress Tvorba nového webu ve WordPress podle návrhu vytvořeného ve Photoshopu je ideální varianta jak docílit požadovaného vzhledu webové stránky. Jak ale "dostat" výsledek...

Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem

Délka URL není pro Google hodnotícím faktorem Délka URL adres je velmi častým tématem diskusních fór o SEO optimalizaci nebo o tvorbě webových stránek. Jaká je tedy správná délka URL adresy? Délka URL není hodnotícím faktorem Předně je nutno říci, že délka URL není ze...

Odstraňovací nástroj v Google Search Console

Google spustil nový „odstraňovací“ nástroj ve službě pro administrátory webů Google Search Console. Odstraňovací nástroj v Google Search Console Google spustil nový „odstraňovací“ nástroj ve službě pro administrátory webů Google Search Console. Pomocí odstraňovacího...

Kontakt

Tvorba webových stránek.SEO.PPC

Kontakt